درمان با عسل طبیعی

لطفا عسل صد در صد طبیعی نوش جان کنید.

درمان با عسل طبیعی

لطفا عسل صد در صد طبیعی نوش جان کنید.

لطفا عسل صددرصد طبیعی نوش جان کنید.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

درمان معده درد با عسل، آیا عسل می تواند به درد معده کمک کند؟

آیا عسل می تواند به درمان ناراحتی معده کمک کند؟
بله، می تواند به شما کمک کند تا از شر گلو درد خلاص شوید!
عسل در طول تاریخ برای اهداف دارویی استفاده می شده است. عسل ارگانیک خالص طلای طبیعت است و بهترین عسلی است که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید تا ارزش غذایی و سلامتی را افزایش دهید.
عسل ارگانیک خالص ما سرشار از آنتی اکسیدان است، خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد و به عنوان یک پروبیوتیک عمل می کند و به باکتری های خوب در سیستم گوارش کمک می کند تا روده شما را سالم نگه دارند. عسل همچنین می تواند بهبود زخم را تسریع کند و گلو درد را تسکین دهد. و کاملا خوشمزه!
عسل یک شیرین کننده طبیعی با بسیاری از مواد مغذی ضروری، قند خالص و لوولوز است که به هضم صحیح غذا کمک می کند و به مبارزه با حالت تهوع کمک می کند. عسل همچنین می تواند به مشکلات گوارشی از جمله رفلاکس اسید و زخم معده کمک کند.
درمان گاستروانتریت
عسل یک درمان خانگی عالی برای گاستروانتریت است، یک بیماری بسیار رایج که باعث اسهال و استفراغ می شود که معمولاً در اثر عفونت باکتریایی یا ویروسی ایجاد می شود.
گاستروانتریت باکتریایی توسط باکتری هایی ایجاد می شود که به سلول های اپیتلیال غشای مخاطی می چسبند. عسل از اتصال باکتری ها به سلول ها جلوگیری می کند و در نتیجه خطر عفونت را کاهش می دهد و از عفونت های دستگاه گوارش جلوگیری می کند.
تحقیقات تایید کرده است که عسل با خواص ضد باکتریایی خود، مدت زمان طبیعی اسهال را در بیماران مبتلا به گاستروانتریت باکتریایی تا 48 ساعت کاهش می دهد. در گاستروانتریت غیر باکتریایی، عسل همان اثر گلوکز را در هنگام اسهال داشت.


عسل و گوارش


اگر متوجه شدید که اسید معده پس از خوردن غذا به دستگاه گوارش شما باز می گردد، ممکن است دچار رفلاکس شده باشید. به‌عنوان جایگزینی برای گزینه‌های بدون نسخه یا نسخه‌ای، برخی از افراد برای تسکین علائم به داروهای طبیعی روی می‌آورند.
در طب آیورودا، هزاران سال است که از عسل برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. مطالعات نشان داده اند که عسل می تواند اسید تولید شده توسط معده را کاهش دهد، زیرا هم آنتی اکسیدان و هم یک پاک کننده رادیکال های آزاد است.
ریفلاکس می تواند تا حدی به دلیل آسیب رادیکال های آزاد به دیواره های دستگاه گوارش ایجاد شود و عسل می تواند با از بین بردن رادیکال های آزاد از این آسیب جلوگیری کند. از آنجایی که عسل برای کاهش التهاب در مری عمل می کند، بافت عسل بهتر غشای مخاطی را می پوشاند و تسکین طولانی مدتی را ارائه می دهد.
درمان های خانگی عسل
صرف نظر از نام، عسل ارگانیک ادویه زمستانی ما را می توان در تمام طول سال مصرف کرد. این سبزی فوق‌العاده دهان‌آب است و با ترکیبی از دارچین، زنجبیل، میخک، گشنیز و وانیل، طعم شیرینی دارد.
میخک دارای خواص محافظتی گوارشی است زیرا می تواند به بهبود عملکرد کبد شما کمک کند و از معده شما در برابر زخم محافظت کند. زنجبیل بهترین درمان برای حالت تهوع است زیرا اسید معده را کاهش می دهد و ناراحتی معده را تسکین می دهد.
در هر صورت، عسل ارگانیک ادویه زمستانی ما یا در واقع یکی از عسل‌های ارگانیک خالص شگفت‌انگیز ما را در این درمان‌های خانگی آسان امتحان کنید تا احساس بهتری داشته باشید:
توصیه می کنیم برای رفع معده درد یک قاشق عسل را امتحان کنید. بیش از حد قوی؟ یک قاشق غذاخوری را با یک فنجان آب و یک قاشق چایخوری عسل ارگانیک مخلوط کنید و به آرامی بنوشید.
چای عسل لیمو به دلیل داشتن بوی لیمو و خواص ضد باکتریایی به مبارزه با حالت تهوع کمک می کند. برای تهیه، دو قاشق چایخوری آب لیمو و دو قاشق چایخوری عسل خالص ارگانیک را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید.
برای کمک به دیر هضم، نصف قاشق چایخوری سرکه سیب و نصف قاشق چایخوری عسل را در یک لیوان آب حل کنید و یک یا دو بار در روز بنوشید.
عسل طبیعی است و می توان آن را همراه با سایر داروهای سنتی استفاده کرد. عسل یک ماده مفید با خواص مهم است. توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد آن می تواند عوارض ناشی از فروکتوز ایجاد کند. مثل همیشه، در صورت داشتن علائم، همیشه با پزشک مشورت کنید.


چرا عسل ارگانیک خالص را انتخاب کنیم؟
انواع مختلفی از عسل در بازار وجود دارد، اما عسل ارگانیک بهترین است زیرا:
ارگانیک یعنی 100% طبیعی
بدون مواد افزودنی و نگهدارنده
عسل استخراج شده توسط زنبورها سالم خواهد بود
مزایای بی نظیر برای سلامتی
می توان آن را به صورت خام مصرف کرد
بهترین ارزش برای پول

عسل طبیعی
۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر